marți, 22 august 2017

Frânturi din concediu 2017

A fost frumos si scurt,,, ca de obicei
Și a început cu începutul : Balvanyos - câteva zile de repaos și odihnă, mofete, urși...
Apoi am plecat în Cheile Vârghișului - Muntii Perșani - la Grota Tătarilor și Șura Cailor,
Am vizitat apoi Biserica rupestra Șinca Veche

Manastirea Brancoveanu de la Sambata de Sus
Și am mers până la Hațeg.
De acolo am plecat la Peștera Bolii

Cheile Băniței 


Apoi superbele cascade ale Șipotelui





Am stat la coadă la Castelul Corvinelor  și Cetatea Devei

Putin Retezat 




Mănăstirea Lainici 

Tg. Jiu 

Corbeni Arges 

Făgăraș : Valea lui Stan si Vânătarea lui Buteanu






Sper sa fie timp sa rervin cu cateva obiective mai bine punctate 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...