vineri, 19 august 2016

Povesti din Crai - Ediție revizuita - (1)

Unii spun ca sudica e mai frumoasa, altii ca nordica e mai spectaculoasa...
La aproape un an - fără câteva zile - am completat Creasta Pietrei Craiului - cu nordica, din creasta rămânâdu-mi nefăcut doar un segment destul de mic - pana in 2 km.
Dar nu sunt omul care vrea sa bifeze ceva, ci omul care vrea sa se bucure 
Si, Creasta Nordica a Pietrei Craiului. iti oferă destul de multe prilejuri de bucurie : bucuria ochiului, bucuria sinusoidei, bucuria urcușurilor si a coborârilor, a vremii bune de care, iar, am avut parte.
Fara doar si poate Piatra Craiului este unul din cei mai frumosi munti ai Romaniei.
Am fost 10, iar pe creasta ne-am intersectat cu alti prieteni.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...