joi, 14 aprilie 2016

Prin Sura

Data : 10.04.2016
Trupa :  Irina, Florin, Max, Mihaela, Nicu, Claudiu, Emilian si eu 
Zona :  Undeva in Romania - i se spune Piatra Sura
Dificultate : Mediu cu porțiuni dificile
Traseu : din Poiana Stanilelor ne-am rătăcit, si după câteva ore de desfăt al privirii am revenit la locul de plecare (prietenii știu de ce)
Vreme : mai buna decât se preconiza, vizibilitate acceptabila
Foto : Nelu si Emilian 


Obiectivul "rătăcirii"
 La Bouarie
Apoi plecam pe (fostul) punct rosu
Cam pe acolo ne "rătăcim"

Suntem pe marcaj
Dar .. il vom pierde :-(, dar il vom cauta toată ziua
Încercam, poate e spre creste... 
 Spre Highesul Ascutit nu e...
 Nici spre Piatra Curmăturii
 Eu chiar am insistat ...

Undeva în est era un peisaj cunoscut


 Suntem pe varf - i se spune Piatra Sura 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...