luni, 4 ianuarie 2016

Pasi spre noul an - (I)

Fiecare din noi avem o percepție asupra vieții, sărbătorilor, evenimentelor importante.
Putem fi in acord cu ceilalți, in dezacord sau în indiferenta. Importanta e toleranta.
Dupa Crăciunul care este al familiei, ca asa e normal pana la urma, vine revelionul ...
Ei bine, de o bucata de timp (5-6 ani )  eu îl simt si îl trăiesc diferit.
Imaginați-va, astfel, ca pe 31 decembrie, in timp ce marea majoritate a romanilor  sunt măcinați de gânduri de genul : cu ce se îmbracă, ce mănâncă, si alte griji similare, eu, împreună cu o mana de prieteni,  avem alte "împovărătoare griji" : unde mergem sa facem revelionul, ce acces la trasee ne oferă acea locație, cum ne putem bucura maxim de acele zile libere ca sa respiram aerul munților, sa ne simțim aproape de munte si prieteni si sa ne încărcam bateriile pentru un nou început 
Seara sa ne bucuram de anul ce a trecut, sa cântam "La multi ani" si sa facem planuri pentru traseele de a doua zi.
Nu suntem diferiți, ci pur si simplu am descoperit alta bucurie a Revelionului !
Nu vreau sa va zic ca e bine asa, dar ... va las sa priviți...
30 decembrie - Şicasău (maghiară Sikaszómezeje)  sat în comuna Zeteajudeţul Harghita 
  



31 decembrie - Bălan (Biserica) - Piatra Singuratica BA  - Şaua dintre Piatra Singuratică şi Vf. Păstorului B R - intersecția cu traseul "La Panda" - traseu clasic - C R - Bălan
Ghidul nostru 
 Vf.Ascutit (maghiara Ecem) in umele descrieri Hasmasul Mic (Őcsem)

Fotografia de grup la urcare : Titus, Luci, Amalia, Cutu ghid si eu   
Aproape am ajuns
 Surpriza cananierului de la Piatra Singuratica
  Decor de iarna
 Steaua care a rasarit
 Eu cu Titus decidem sa urcam pe Piatra





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...