luni, 20 iulie 2015

Cade seara peste Cheile Bicazului

O ieșire făcută in primul rând pentru a scăpa de canicula prognozată, cu o planificată bălăceală spre finalul zilei - promisă de Titus de un an si ceva - care i-a venit in sfarşit randul.
Vreme călduroasă, am plecat relativ tarziu - sămbătă pe la 17,00. Am mers până  în serpentina mică, am luat bagajul şi am urcat pana in Şaua Ţifra. Am campat, am ieşit la apus si la o plimbare de seara. Asta a fost ziua de sâmbătă.
Duminică dimineaţa la răsarit (eu şi Titus) -  ce răsărit- ţineţi aproape, apoi turul Pietri Poienii, masă, Cheile Bicajelului - prin şi pe langă albie - Şaua Ţifta si retur.
Doua zile frumoase, pline de voie buna, răcoare.
Am fost 8  sau Luci, Amalia, Antuanela, Carla, Alexandra, Victor, Bogdan, Titus si eu

















 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...