luni, 1 decembrie 2014

Bucurii de iarna

Cer scuze celor ce de o buna bucata de timp nu au mai găsit noutăți pe blog.
Sunt perioade când pur si simplu sunt alte priorități, sau pur si simplu nu ai starea de a posta ceva.
Pentru ca, pana la urma este vorba de o stare...
Încerc azi, sa vin cu ceva noutăți, pentru ca, indiferent ce ni se întâmplă, viata are un sens, trebuie trăită si ea merge înainte ...
Ieri am ieșit pe munte pentru a sărbători un Om de munte, un prieten si un Om drag inimii mele. 
Ne-am adunat ca sa il sărbătorim acasă la el - adică pe munte. Si ne-am bucurat ca am putut sa fim alături de el, si ne-am bucurat ca natura ne-a fost si ea complice.
Azi e ziua lui. 
La multi ani Titus Hen !







  De pe cursul Bicajelului






 Cheile Bicazului vazute de pe Piatra Surducului





 Fetele la punctul de belvedere din Bicajel
 Santinela si puntea de peste Bicajel


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...