joi, 4 septembrie 2014

Botezul muntelui- (2)

Ne-am născut, fără teama, fără frica...
Frica, cred ca e ceva dobândit, din frica părinților de a nu lăsa copilul sa se lovească, sa cada, însă ei, copii, fac totul din instinctul cu care ne naște, copilul nu simte primejdia daca e in siguranta, lui trebuie sa ii asiguri siguranta, incredere, si sa il incurajezi 
In Poiana Alba, Mihnea a facut excalada, incepand cu piatra inalta de 0.5 m pana la cea de 2 m.
Cum va spuneam si inainte, are potential. Daca va iesi din el un pui de muntoman, vom vedea... 
Sper, ca experianta didactica sa ma ajute, sa il fac sa devina un iubitor si cunoscator al muntelui...
Mai trebuie ca eu sa fiu sanatos, parintii lui deschisi, si el dornic de cunoastere si invatare
Pentru cei care se ingrijoreaza, va asigur, Mihnea a fost mereu in siguranta si bunastare, nu i-a lipsit nimic, absolut nimic, si a fost mereu inconjurat de oameni iubitori de copii si de munte.

Ne-am trezit 
 Am plecat din Poiana Bârsan (foto :Paul Airinei)
Intram in Poiana Alba (foto :Paul Airinei)
Incercam patul unde a dormit "Nenu" in ianuarie - e Ok ! 
Facem poze 

Apoi luam totul pe cont propriu 




 Gata, sunt sus, am reusit

Schimbam piatra, vrem una mai mare



Suntem invingatori !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...