marți, 27 mai 2014

Bântuind prin Ceahlău

Am avut un week-end plin, cu de toate, si vorba lui Pavel Stratan : "Cand faci de toate parca totu-i bun".
A fost nunta de argint sâmbăta seara, a fost Ceahlău duminica dimineata, a fost concert Magda Puskas duminica seara.
Duminica dimineata am plecat pe munte : Petru, Eugenia, Paul, Lenus si eu din Bacau, Titus, Luci si Sanziana din Pascani, iar dupa jonctiunea la Ursulet la Piatra Neamt, am plecat spre Izv. Muntelui. Tema aleasa : drumul ce leaga Hotarul de Lutu Rosu - zona Camera Patrata. Pentru ca mai incercasem odata cu Titus, nu ne-am mai permis sa balaurim - asa incat am vorbit cu Iulian (care mai facuse traseul) sa ne astepte si sa ne bage in traseu. Si a venit inaintea noastra, am iesit din traseu (Luci si Lenus au preferat drumul drept si ne-au asteptat sus la Meteo), iar noi am facut traversarea, Zona este frumoasa si destul de "curata", fara prea multa doboratura. Apoi Iulian a plecat, noi ramanand in zona Camera Patrata si apoi am intrat in traseu : Lutu Rosu - Cabana Dochia - Cabana Meteo - Jgheabul lui Stelea (cu Stanca lui Cobal / Om bun), putina grindina, putina ploaie, apoi Hotar si Izv Alb




 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...