luni, 3 martie 2014

Pe Bardos

Vremea era clar ca nu era prientenoasa. Se anuntau ploi si am mers pe ploaie de la Bacau pana dupa Bicaz. 
Dar era in grafic. Si a fost. 
Ne-am adunat ca de obicei : Bacau (Paul, Lenus, Eugenia, eu), Pascani (Titus - multa sanatate Luciei), Piatra Neamt (Diana, Cristina, Alex), si am ales traseu "intre pereti - sa mai vedem ceva". O portiune inedita, o portiune care am mai facut-o, si am incercat inca o portiune dar plafonul de nori ne-a impiedicat. Una peste alta, o iesire cu vreme buna (avand in vedere ca a nins doar putin, fara vant), o iesire frumoasa 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...