luni, 3 iunie 2013

In căutarea zânelor

Vremea nu se anunta prea buna, dar nici de stat in casa nu prea se merita sa stai duminica, asa ca, sambata seara incropim grupul ca sa umplem masina si sa nu dea pe dinafara, si duminica dis de dimineata - mai lenes mult ca de obicei, purcedem spre Lacu Rosu. O iau pe Magda din Bacau, trecem pe la Doina si luam pe Nadia si Andrei, apoi de la Piatra pe Marian si Andreea (in ordinea urcarii in masina).
Tinta nu era delimitata precis, urma sa mai vorbesc si sa ma sfatuiesc pe drum si cu Marian. Aveam in minte, însă, un sigur scop, sa mergem undeva destul de aproape de masina (maxim o ora jumatate am zis eu - din cel mai indepartat punct), in asa fel, incat, in caz de torentiala sa avem timp de repliere.
Ajungem la concluzia ca Suhardul Mic - Gradina Zanelor suna bine, iar Marian propune o aroganta : sa urcam pe creasta vestica pana in Gradina Zanelor. Suna tentant, stiu ca Titus si Paul pe acolo urca, dar eu habar nu aveam. Si dupa vreo 2 ore jumatate de haladuit prin padure am ajuns cu bine... in drumul forestier. Incepuse si o ploaie marunta, asa incat cu frunze de captalan in cap ne-am repliat spre masina. Si cum si duminica trecuta servitul mesei a alungat ploaia, asa a fost si de data asta ...
 Gradina  Zanelor 

 Pestera Suhard
 Fagetul Ciucului - partea vestica si Ucigasul
 Vf. Ucigasul 

 2 prieteni 

 Umbreluțe noi nouțe 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...