marți, 19 februarie 2013

Spre pestera Tunel

Nu imi facusem nici un plan pentru duminica, pentru ca nu prea stiam daca voi fi sau nu disponibil. Venind de la parinti il sun pe Paul. "- Iesiti undeva maine?" "- Acum am plecat si eu,. ajung acasa, vorbesc cu sotia si iesim precis, unde, vom vedea". Ajung acasa si eu. Deschid calculatorul, facebook - evenitmente azi : "PACT by Leo Iorga & Adi Ordean". Adica jumatate de Compact. Nu merita ratat...
Ma suna Paul, "-Mergem mainem, dar un pic mai tarziu un pic, dupa 8. Ai o propunere ?" "Tunelu - Munticelu - e cald in pesteri". 
Intre timp aflu ca independent de noi, aveau ca tinta Munticelu si Mihaela, Nadia ... Stabilim ora de intalnire si ... am plecat la PACT ...
Imagini cu urcarea spre Tunelu













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...