luni, 22 octombrie 2012

Cheile Bicaz vazute altfel

O iesire de doua zile, cu o vreme excelenta, cu oameni deosebiti, cu o toamna frumoasa.
Cu aceasta tura de 2 zile practic am termiat de inconjurat pe sus peretii ce marginesc Cheile Bicazului.
Sambata am fost 9 : Andreea, Catalina, Nicoleta, Mimi, Marian, Zuzi, Mirel, Nicu si eu. Am plecat cu doua masini din Piatra Neamt, ne-am oprit la Bicaz Chei sa il luam pe Mirel, care muncea acolo si tocmai ramasese blocat intr-un siloz de piatra de la cariera. Dupa ce a fost extras cu greu de acolo, si s-a refacut putin am intrat in Cheile Bicazului, si am parcat  la fosta cabana Cheile Bicazului. 
Ne-am echipat si la 11 am plecat pe traseu. Tinta : versantul nordic al Cheilor Bicazului - Muntele Bardos - cu traversarea Laposului, pe sub Piatra Altarului, Pestera Bardos, Santinela, Peretele de deasupra Gatului Iadului si coborarea prin partea estica, pe jgheabul Cascadei 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...