vineri, 31 august 2012

Culorile Danemarcei - I

Am plecat de la Fockbek - Germania pe la 12.30, dupa ce am servit pranzul. Asta dupa ce de dimineata de la 9.30 am inceput sa incarcam in autocar toate cele necesare (2 pavilionae pentru bucatarie, aragaze, cuptor electic, banci, mese, rafturi, lazi frigorifice cu alimente, tancuri dcu bere la 12.5 l, baxuri cu - apa minerala, sucuri neacidulate, cola, fanta, bere, baxuri cu tarie - baza fiind whisky  dar si altele spirtoase - total cam 200 de baxuri). Bine mancati, am purces a calatori si a incepe "incalzirea", ca doar mergeam spre tarile nordice. 
In total, suntem 22, intre care eu sunt intrusul, dar la prima iesire spre aceasta expeditie suntem 5. Baza sunt cei de IWG 80 - asociatie internationala de drumetii. 
De la Fockbac la Hjallerup - de unde ne vine autocarul si unde ni se schimba soferul sunt circa 380 km. Am mai facut insa cateva opriri pe drum, ni s-au mai alaturat si doua familii de danezi.
A dat Domnul sa prind o zi minunata. A fost fascinant. Iubesc natura, stiti, si ies mereu in natura, cand am posibilitatea, insa cer ca in 22.08.2012 in Danemarca nu am vazut.
In primul rand albastrul este altfel, apoi, dat fiind faptul ca este intre mari Nordului la vest si Baltica la est, fac ca sa se suprapuna norii si sa fie stratificati de la o altitudine destul de mica. Despre culoare .. va las pe voi sa vedeti
Majoritatea fotografiilor au fost facute din mers, la o viteza de 90-100 - 120 km la ora, de aceea in unele prim planuri apar miscate, iar in altele se mai vad reflexele de pe geam. Imi cer scuze.
O sa impart imaginile in mai multe episoade pentru o mai usoara vizualizare
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...