sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Despre televiziuni

Sunt un om pentru care TV este doar o sursa de stiri. Mă mai uit la emisiunile distractive, din ce in ce mai palide, şi la unele emisiuni de sport. Ca posturi vizionate : Pro TV, A1, A2, A3, Realitatea, TVR 1, B1, Prima si Digi Sport, Sport Eurosport. 
Multa vreme nu ma mai uitam la TVR1. Il ignoram, pentru ca eram sigur ca este aservit puterii, si de fiecare data se înclina din direcția din care bate vântul (Nu S.O.Vântu). Insa, din greşeală, am ascultat cateva Jurnale. Mi se pare postul care informează acceptabil politica interna, şi acoperă cel mai bine toate domeniile şi mai complet domeniile economic şi extern. 
Antenele  sunt bunicele pe divertisment, mai ales A2, şi cam atât. A1, mă ispitește cu băieții dimineața şi Bendeac, jurnalele, pline de voiculisme, senzațional cu orice preț, bârfe, etc...
A3 are o singura emisiune care îmi place, însă nu tot timpul, pentru ca uneori Badea exagerează şi sare calul : În gura presei. In rest e antibasescu... de la un capăt la altul. Nu sunt fan Băsescu, din contra... dar nici atât de anti încât să mă uit zi de zi
Realitatea, este si ea antibăsesciană, dar totuși nu atât de insistentă si nu atât de setoasă de sânge, balamuc, etc...
Pro TV-ul este enervant prin modul de a prezenta o stire: şi se face un rezumat din studio, se da apoi legătura la omul de pe teren care timp de un minut repetă ca un papagal ceea ce s-a spus înainte. Sunt ştiri care se rezuma la asta, sau se mai îmbogățește cu un amănunt nesemnificativ. Nu imi place la ei, setea de sânge, se dă o importanță fantastică știrilor nefaste, ce transmit energie negativă : crime, accidente rutiere, incendii. Sunt buni la Meteo, Sport. Alte emisiuni din domeniul care mă interesează nu prea am găsit.
Prima - trăiește prin Cronică, prin Mondenii, stirile sunt acceptabile dar nepotrivite ca oră...
Programele de sport se lupta pentru supremație prin transmisiile si evenimentele in exclusivitate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...