marți, 18 octombrie 2011

Sunt un orb

Ne-a făcut favoarea de a fi prezent si la Bacău, in salaTeatru Bacovia, Horațiu Malaiele, cu spectacolul de poezie "Sunt un orb". Am fost norocosul care am prins ultimul bilet, la acest spectacol, pentru ca aproape uitasem de el.
Horațiu, marele actor Horațiu Malaiele, a făcut un spectacol de zile mari, îmbinând poezia de pe albumul "Sunt un orb" - acum reeditat, cu umorul caracteristic lui, cu poveștile cu talc, cu bancurile, dar mai ales cu poezia de înalt nivel. 
Si cum iubitor de poezie si de umor sunt, dar si un admirator al marilor valori românești, trebuia sa fiu acolo. 
Am fost, am văzut, am rămas incantat. 
Păcat ca a durat totuși atât de putin (o ora pe ceas). Dar ce este bun se termina repede.
De pe Youtube - o parte din spectacol :






Multumim Horatiu Malaiele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...