miercuri, 5 octombrie 2011

Ostrov

Cred ca nu ati gasit pana acum, pe acest blog, nici o recomandare de film.
A fost o perioada in viata, cand am vazut filme, cand am fost dependent de filme. Apoi, m-am lasat. Vad unul doua filme pe an. Uneori poate mai multe. Alteori... Oricum, pot spune, ca în ultimii 8 ani am citit mai multe cărți ...
De ce ? 
Simplu, am trecut de perioada filmelor. Nu mai am rabdarea sa le vad. Le ghicesc dupa primele 10 min.
Azi am văzut un film. Mi-l recomandase cineva acum câteva luni (doua - trei cred). I-a venit timpul.
Daca va așteptați sa va recomand un film american, va dezamăgesc. Este rusesc, este filmat in culori putine, este un film care mișcă acolo ceva, in suflet. 
Cine vrea isi poate face timp sa il vadă.. 
Vizionare plăcută !


PS . Filmul are subtitrare 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...