miercuri, 31 august 2011

Transalpina 1

Un bun prieten de la Cluj, - nu dau numele, persoana importantă - îmi dădu un sfat, când încă prestam pe ogoarele patriei (ca şi acum) "No, Nea Simioane, dacă pleci în concediu şi nu faci Transalpina, degeaba pleci". Om respectabil, și mai în vârstă ca mine, deci ... cine nu are bătrâni, să asculte de cei ce sunt mai mari și au experiență. 
Studiem, că "goagălul" e la îndemână şi am zis : "Știe omul ce îmi zice, că de asta îmi e prieten. Mulțumesc Nea Radu" (Na, ca i-am zis pe nume să il fac de râs...) 
Metodic : Prima zi : Horezu - Rânca. A doua zi : Rânca - Obârșia Lotrului - Sebeș.
Neasfaltat : 2 km in 2 porţiuni. Se merge greu spre Sebeș, multe poduri nefiind finalizate.
Detalii despre drum :  http://www.transalpina.biz

 Ieşirea din Novaci



Vreme închisă
Rânca văzută din partea sudică
Apus de soare la Rânca în diverse ipostaze



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...