duminică, 17 iulie 2011

Baile Sarata

Zile pline - atat in cursul saptamanii, cat si in week-end.
Daca in timpul saptamanii - serviciu umple ziua, in week-end incerc sa umplu eu timpul. Util si placut.
Incep cu cateva versuri ale lui Adrian Paunescu - Dumnezeu sa il ierte !


"Repetabila povară

Cine are părinţi, pe pământ nu în gând
Mai aude şi-n somn ochii lumii plângând
Că am fost, că n-am fost, ori că suntem cuminţi,
Astăzi îmbătrânind ne e dor de părinţi.

Ce părinţi? Nişte oameni ce nu mai au loc
De atâţia copii şi de-atât nenoroc
Nişte cruci, încă vii, respirând tot mai greu,
Sunt părinţii aceştia ce oftează mereu."

Asa incat, acum incerc sa imi ajut parinti la munca campului in fiecare sambata.






Sambata asta am fost la Padure - unde avem inca o fasie de faneata
A venit duminica, dupa o sambata noaptea cu furtuna, duminica a fost acceptabila din punct de vedere meteo, dar oricum, prea periculoasa pentru a merge pe munte - unde sansele de furtuna si precipitatii erau de 50%.
Am fost la Baile Sarata, aproape de Bacau, unde sunt 2 piscina - bazinul mare cu pereti si podea de lemn, o piscina mai mica - moderna cu apa mai calda insa, si doua bazine jacuzzi.
Apa este foarte sarata, te tine la suprafata fara sa dai din maini si din picioare, e senzatia ca stai pe o perna de apa. Este din izvor natural. In timpul săptămânii se pot face si bai calde si sedinte de masaj.
In incinta este si un pavilion care oferă cazare si o terasa unde se poate servi o gustare, un suc, o bere sau o înghețata.
Sezloguri gratis - dacă te trezești devreme - pentru ca este destul de aglomerat in aceasta perioada a anului.
Pavilionul de cazare Baile Sarata si baza de tratament

In fundal - piscina noua

 Salinitatea ridicata te face sa plutesti






Terasa

2 comentarii:

  1. Asa cum am spus si in alt comentariu Baile Sarata au fost demolate la inceputul acestui an in urma neintelegerilor dintre proprietar si sateni.Am fost si am o poza de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eronat.
    Se lucreaza la o structura hoteliera noua, insa piscinele si terasele vor functionale
    http://www.bazatratamentbalnear.ro/sezon-2016/

    RăspundețiȘtergere

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...