sâmbătă, 12 martie 2011

Ceahlau 12 martie

M-am bucurat de vremea buna si am tras o fuga pe Ceahlau. Cu un prieten, in doi, am plecat de dimineata de la 6 din Bacau, am urcat cu masina pana la Izvorul  Alb.
La 8,15 am plecat. La 11.15 eram deja pe Toaca. Putin fortat parca, dar ok.
Am prins o vreme extraordinara, vant rar si in rafale, temperatura undeva la 1 grad, dar la soare si dos se ducea binisor la 4-5 grade.
Traseul : Izv. Alb - Stanca Dochia - Vulturul lui Traian - Santinela - Jgheabul lui Stelian - Cabana Meteo - Varful Toaca - Varful Lespezi - Manastirea Ceahlau - Cabana Dochia - Detunatele - Polita cu crini - Lutu Rosu - Izv Alb
Las imaginile sa vorbeasca
Trafic redus
Urme de caprioare
In fundal muntii Bistritei
De pe Toaca cu fundal Lacul Bicaz si muntii Stanisoarei
Ocolasul Mare - 1907 m vazut de pe Toaca 
Panaghia si Lacul Bicaz inghetat 
Jnepeni, zapada, cer, nori... pe Vf. Toaca
Varful Toaca in spate

Drumul de la Toaca spre Cabana Dochia
Schitul de pe Ceahlau 
Schitul de pe Ceahlau 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...