duminică, 6 martie 2011

Baba a 5-a si 6-a

Am fost plecat in intampinarea babelor...
Ca deh, eu de cativa ani, am baba stabilita - 9 martie, sau mai pe intelesul unora ... O baba noua ...
Si, fiind si ultimele doua zile inainte de inceperea postului, am socotit, ca nu strica o pregatire sufleteasca pentru perioada ce incepe sa vina...
Bacau - M-rea Sihastrie cu auto.
Am lasat masina acolo, am dat bagajele parintelui Melentie sa le urce cu Jepp si Crina (magarita schitului) si noi (eu si varu')  am luat-o la pas.
Padure, drum forestier marcat, soare, zapada, lumini, umbre...

La drum deci... cate unul pe carare

"N-ar şti nimeni că m-am dus 
Numa m-or vedea că nu-s 
Sus e cerul, largă-i lumea 
... 
Hai, hai, hai haidi, hai..."


Pe poteca, pe carare 

Cruce facuta dintr-un copac trasnit
Biserica Schitului Daniel Sihastru - sambata 05 martie

Biserica Schitului Daniel Sihastru - duminica 06 martie

Poteci pierdute in ninsoare ...

Umbra lui ...Ion la Rapa lui Coroi

"Copacii albi, copacii negri
Stau goi în parcul solitar
Decor de doliu funerar ...
Copacii albi, copacii negri."
George Bacovia - Decor

Inca putin si ... ajungem

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...