duminică, 30 ianuarie 2011

Gabi Stoica

Am aflat cu stupoare, cu mahnire si uimire ca a murit Gabriel Stoica.
Ne stim de un sfer de secol, chiar mai bine, de cand am devenit ghid BTT.  1985 !
Domnul Spulber - directorul agentiei, D-l Costica Buculei, D-l Gatu - garda veche.
Apoi a venit Gabi, Mitica, Adi - dus si el de mult in lumea celor adormiti, din pacate...
Au venit cu elanul tineretii, deh era Biroul de Turism pentru Tineret, dar si cu turismul facut din dragoste si pasiune. Eram deja ghid, asa incat, am colaborat destul de mult. Faceam in medie cam 15-18 excursii si 10 drumetii pe an. Eram la Liceu, maistru instructor.
De la Gabi am invatat ca trebuie sa faci turism de calitate, Imi era greu la inceput, dar dupa ce am facut de 3-4 ori cum a zis el (servicii de cazare si masa) i-am dat dreptate.
Dar, dupa Revolutie, excursii din ce in ce mai putine.. si incet, incet, si activitatea turistica a inceput sa regreseze,
Ne-am intalnit apoi pe Alexandru cel Bun, impreuna cu Mitica si Aurel Nanescu - au facut Agentia de turism Inter-Tour, devenita in timp cea mai importanta agentie de turism din Moldova.
Am facut ani de zile site-ul agentiei. Am colaborat dar am fost si prieteni. Ne-am respectat, dar zic eu, ca daca Inter-Tour a ajuns unde este, un mic merit am avut si eu.
Am fost cu el si baietii lui pe Ceahlau. Ii placea si muntele. 
La sfarsitul lui 2002, Gabi s-a retras, si-a facut propria agentie de turism - Terra Nova. Agentie mai mica, stress mai putin, axat mai mult pe turism extern.
A ramas acelasi om. Acelasi pasionat de turism, cu mentinerea standardului de calitate. Am tinut legatura, telefonic, din ce in ce mai rar, dar ne felicitam : de 8 noiembrie,  7 ianuarie, 1 februarie, 7 mai....
Fara doar si poate Gabriel Stoica a fost un mare sufletist. Si un OM.
Viata l-a luat repede dintre noi, probabil.. pe cei buni, Dumnezeu ii vrea mai repede langa El...
Ar fi implinit 53 de ani in 7 mai...
Dumnezeu insa l-a chemat mai repede la el...
Condoleante familiei...
Dumnezeu sa il ierte !
Dumnezeu sa il odihneasca in pace !
Calatorie placuta printre stele prieten drag !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Piatra Secuiului

 Accesul in Piatra Secuiului se face din localitatea Rimetea , la 28 de km de Turda.  Localitatea medievală este menționată pentru prima dat...